توزیع نذورات حسینی میان مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان ایذه

 در راستای پویش بنای مهربانی و با هدف  ترویج فرهنگ احسان، همدلی و کمک به نیازمندان ، همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اعظم فرهادی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ایذه به همراه مسئول مرکز مثبت زندگی با حضور در بین خانواده‌های تحت پوشش، اقدام به توزیع نذورات حسینی میان مددجویان  بهزیستی کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان، در این برنامه، بخشی از نذورات و کمک‌های مردمی با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و ترویج فرهنگ همدلی و مشارکت اجتماعی، بین مددجویان توزیع شد.

 اعظم فرهادی ضمن قدردانی از خیرین و نیکوکاران، اظهار داشت: فرهنگ نذر و احسان از ارزشمندترین آموزه‌های دینی و انسانی است و مشارکت خیرین در حمایت از جامعه هدف بهزیستی، نقش مؤثری در کاهش مشکلات و ایجاد امید در میان خانواده‌های نیازمند دارد.

کد خبر 189802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد